marți, 14 iunie 2011

Buna,sunt Elena! Sunt un copil cu un moft, unul singur si totusi destul de complicat pentru a-l face bine: Vreau blog! Nu stiu cum va fi, jurnal sau o arhiva a micilor mele compuneri,poate chiar as putea scrie in paralel cu jurnalul meu, un alt jurnal . Am incercat si ieri sa imi intocmesc unul, dar nu stiam ca e-mail-ul meu e defapt cu ".ro" si nu cu ".com", iar astazi numai puteam sa intru in cont:).
Este marti,trebuia sa fie luni, iar dupa agoniseala de momente, clipe pentrecute azi (si ieri) nu pot zice ca ma simt multumita, ba chiar cred ca totul a fost o foaie mazgalita, mototolita si aruncata. Nu am o viata prea interesanta: e frumoasa doar din exterior, dar in mine as schimba foarte multe, inclusiv la persoana mea. De ce nu  o fac?...imi este frica (pana acum am tot fost o bleaga si voi ramane o bleaga:( ).
Nu am nimic de povestit special,  picant... duminica mi-am sarbatorit ziua, nu a fost cine stie ce, dar sunt inca epuizata. Altceva?o_o...hmmm:-? astept sa ma invite cineva afara pentru ca numai suport sa stau in casa TT^TT, e mult prea innabusitor.
Lipseste esenta vietii mele!:-<

Un comentariu: